DIASKEDASI.INFO

Η διασκέδαση On Line

  •  

    Dorean diples proskliseis
           
  •  

    THEATRO PROVA 2 H kyria den penthei An Stage Volume 1

    Tin Pan Alley

    Lazy Cabaret Voltaire Micra Asia Ianos

    Kakogiannis

Ήρθες και θα μείνεις, ο πιο δυνατός και απρόσμενος έρωτας, στο Θέατρο Ιλίσια στην Αθήνα

Hrthes kai tha Meineis

ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ
των Ρενέ Τέιλορ και Τζόζεφ Μπολόνια

Ο πιο δυνατός και απρόσμενος έρωτας…

Στο Θέατρο ΙΛΙΣΙΑ
από 7 Οκτωβρίου 2015

Hrthes kai tha Meineis-2Τι συμβαίνει όταν μια νέα και άφραγκη ηθοποιός συναντάει τον σκηνοθέτη των ονείρων της; Μπορούν να συμβούν θαύματα στη ζωή και στον έρωτα; Πόσο ταλέντο χρειάζεται για να βρεις τελικά την ευτυχία;

Μετά από μια διθυραμβική πρώτη σεζόν,  ο πιο δυνατός και απρόσμενος έρωτας που γνώρισε ποτέ το θεατρικό σανίδι ζωντανεύει για δεύτερη χρονιά μπροστά στα μάτια των θεατών στο Θέατρο ΙΛΙΣΙΑ, στις 7 Οκτωβρίου 2015. Η  ανατρεπτική θεατρική κωμωδία «Ήρθες και θα μείνεις» μας αποδεικνύει επί σκηνής ότι η διάσημη φράση του Όσκαρ Ουάιλντ «Αρκεί ένα λεπτό για να ερωτευτείς, μια ώρα για να συμπαθήσεις και μια μέρα για να αγαπήσεις», αφού ισχύει στη ζωή, τότε σίγουρα ισχύει και στο θέατρο! Ο Γρηγόρης Βαλτινός σκηνοθετεί και η Ζέτα Μακρυπούλια τον συναντά απρόσμενα μια παραμονή Χριστουγέννων και μοιράζεται μαζί του μια μοναδική βραδιά που μπορεί όμως να κρατήσει για πάντα!

Το έργο ανέβηκε για πρώτη φορά στο Μπρόντγουεϊ, το 1981, με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους συγγραφείς του, οι οποίοι είναι ζευγάρι και στη ζωή και αποτύπωσαν στο έργο την πραγματική ιστορία της δικής τους πρώτης συνάντησης, κερδίζοντας την αγάπη του κοινού. Από τότε, παίζεται  με τεράστια επιτυχία σε όλο τον κόσμο.

Δύο διαφορετικοί αλλά ταυτόχρονα και πολύ όμοιοι άνθρωποι συναντιούνται με επεισοδιακό τρόπο, η ζωή τους γίνεται έργο που εκτυλίσσεται στη σκηνή και μας παρουσιάζεται μέσα από τη μαγική εκείνη διαδικασία όπου η ζωή δανείζει υλικό στην Τέχνη και η Τέχνη του θεάτρου το κάνει παράσταση. Η αιώνια «μάχη των δύο φύλων» επί σκηνής, μέσα από την κωμική πλευρά της, μας διασκεδάζει αλλά μας θυμίζει έντονα κάθε στιγμή τη συνεχή ανάγκη αλλά και το φόβο μας για αγάπη και έρωτα.

Σημείωμα του σκηνοθέτη:
Όταν η μοναξιά ουρλιάζει μέσα σε ένα άδειο δωμάτιο και κάνει παρέα με την ανεργία που πλέον είναι η πιο σταθερή σου «εργασία», τότε πρέπει να αλλάξεις πατρίδα κυριολεκτικά και μεταφορικά γιατί η δική σου είναι στην εντατική ... ή … να συμβεί κάτι εξαιρετικά δυνατό που να σε κρατήσει στη ζωή μέχρι νεωτέρας... Όταν μάλιστα αυτό το «κάτι» είναι ένας δυνατός και απρόσμενος έρωτας που σώζει  και μια άλλη κατεστραμμένη ζωή, τότε έχεις ένα καταπληκτικό έργο που όχι μόνο θέλεις να παίξεις, αλλά λυσσάς και να σκηνοθετήσεις!!  Όταν δε το έργο αυτό έχει και απίστευτο γέλιο ε… τότε δεν τη γλυτώνεις με τίποτα. Αυτό έπαθα με το αγαπημένο μου “ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ” το οποίο μάλλον δεν χόρτασα πέρυσι, ούτε εγώ ούτε η Ζέτα, και προσπαθούμε να ξεδιψάσουμε και φέτος  στο θέατρο ΙΛΙΣΙΑ έστω για λίγες ακόμα παραστάσεις. Συγχωρείστε μου τον ενθουσιασμό αλλά όποιος ψάχνει κάθε χρόνο αγωνιωδώς καλά έργα, ξέρει τι σημαίνει να βρεις ένα τέτοιο...
(Γρηγόρης Βαλτινός)

Hrthes kai tha Meineis-1

Αποσπάσματα ξένων κριτικών για το έργο:

«Μ’ ενθουσίασε! Είναι γλυκό, διασκεδαστικό και πονηρό!»
New York Post

«Ένα από τα πιο διασκεδαστικά έργα των τελευταίων χρόνων!»
Variety

«Ένα κωμικό θαύμα ασταμάτητου γέλιου... Ένα αστείο και, τελικά, συγκινητικό έργο.»
WCBS TV

«Ακόμα και το πιο παγερό ακροατήριο θα ούρλιαζε από αγαλλίαση.»
The New Yorker

«Οι θεατές πέφτουν κάτω από τα γέλια!»
New York Daily News

«Μια βραδιά τρελού ρομάντζου.»
Newhouse Newspapers

«Σπαρταριστό, διασκεδαστικό, αληθινή απόλαυση.»
Gannett Newspapers

«Ακαταμάχητο! Θαυμάσια εξωφρενικό!»
Women’s Wear Daily

Hrthes kai tha Meineis-3

Αποσπάσματα ελληνικών κριτικών για την Α’ Σεζόν της παράστασης:

“Ο Βαλτινός… εξαντλεί όλους τους κώδικες «φερμαρίσματος» του θηράματος. Κεντάει. Η Μακρυπούλια… αποκάλυψη. Έξοχη, με χιούμορ, με ευστροφία, με μια αφοπλιστική γλυκύτητα και μια διαβολική θηλυκή σαγήνη».
Κώστας Γεωργουσόπουλος, ΤΑ ΝΕΑ

«Η Ζέτα Μακρυπούλια πραγματικά μας εξέπληξε με το κέφι, τη φρεσκάδα και την υποκριτική της ικανότητα. Υποδύθηκε απόλυτα φυσιολογικά τη Λώρα, δεν δίστασε να τσαλακωθεί για χάρη της, της προσέδωσε μία τελείως προσωπική της αύρα και την έκανε γλυκά δικιά της ενθουσιάζοντας το κοινό. Ο Γρηγόρης Βαλτινός ήταν, όπως πάντα άλλωστε, στιβαρός και …αλάνθαστος, καθώς ακολούθησε πειστικά τον ήρωά του σ΄όλες τις ψυχολογικές του μεταπτώσεις. Αρραγής και αλώβητος αρχικά, ευάλωτος και βαθιά πληγωμένος αργότερα αποφασίζει έστω και καθυστερημένα να κυνηγήσει τα όνειρά του και να παραδοθεί στην …αγάπη».
Γεωργία Οικονόμου, life.gr

 «Η Ζέτα Μακρυπούλια διαθέτει τη ζωντάνια και την αέρινη παρουσία που ζητά η ηρωίδα της και φαίνεται να απολαμβάνει την παρουσία της πάνω στη σκηνή όπου σαγηνεύει, θυμώνει, δακρύζει, αυτοσαρκάζεται».
Σωτηρία Κακαγιά, culturenow.gr
«Θηλυκή όπου χρειάζεται, αδέξια και μπουφόνικη όταν ο ρόλος το απαιτήσει, η Ζέτα Μακρυπούλια βάζει το κέφι και την προσωπική της ζωντάνια δίπλα στη σκηνική ωριμότητα του συμπρωταγωνιστή της και η χημεία τους προκύπτει πολύ καλή […] Ο Γρηγόρης Βαλτινός ηθελημένα κρατάει τον ήρωα που υποδύεται ένα τόνο πιο χαμηλά από αυτόν της κ. Μακρυπούλια. Χιούμορ σωστά δοσμένο, κίνηση γοητευτικά τυποποιημένη, ατάκες χαριτωμένα αστείες και γκριμάτσες που συνοδεύουν αρμονικά το λόγο, είναι τα όπλα της φαρέτρας του […] Μια θεατρική πρόταση, που έχει μπρίο, απενοχοποιημένο χιούμορ, καλό ρυθμό και πολύ καλή σκηνική χημεία του πρωταγωνιστικού ζευγαριού.
Τα σκηνικά του Διονύση Χριστοφιλογιάννη παραπέμπουν σε Νεοϋορκέζικο middle-class διαμέρισμα, όμορφα στημένο και με χωρικές αναπνοές για τους ηθοποιούς, ενώ στα κουστούμια ο Γιώργος Σεγρεδάκης, βαδίζοντας και αυτός σε ασφαλή μονοπάτια δεν προκάλεσε, αλλά σκόρπισε και ιδιαίτερο γέλιο… […]. Οι φωτισμοί της Μελίνας Μάσχα εύστοχοι και λειτουργικοί, ενώ κέφι είχε και η μουσική επιμέλεια της παράστασης που  ανήκε στον Γρηγόρη Βαλτινό.
Γιώργος Χριστόπουλος, newsage.gr

«Το αλλόκοτο μεταξύ αντρών και γυναικών, με τα κουσούρια και των δύο να είναι το αλατοπίπερο μιας ζωής, θίγει ακόμη η παράσταση.
Η σκηνοθεσία του «Ήρθες και θα μείνεις» βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο κωμικό στοιχείο, στην ατάκα και στην παράνοια. Τα σκηνικά απεικονίζουν ρεαλιστικά την όλη κατάσταση που εκτυλίσσεται μέσα σε ένα δωμάτιο. Η σπάνια, όμως, εναλλαγή σκηνών δεν βυθίζει την παράσταση, αλλά αντίθετα κυλά με ένταση, σπιρτάδα, χιούμορ και πολύ γέλιο.
Στην αρχή μπορεί να φαντάζει απλά ως μια καθιερωμένη κωμωδία, στην πορεία όμως η ερμηνεία του κ. Βαλτινούβάζει το θεατή στο τρυπάκι της σκέψης, με τον ηθοποιό να πραγματοποιεί έναν επιτυχημένο διασκελισμό από την κωμωδία στη συγκίνηση. Διατηρεί ένα σοβαρό προφίλ ενσωματώνοντας με εξυπνάδα το λεπτό χιούμορ».
Ελισάβετ Σταμοπούλου, in.gr

«Η σκηνοθεσία του Βαλτινού εύρυθμη, ακολουθεί το beat του κειμένου, προκαλώντας το γέλιο εντελώς αβίαστα και φυσικά […]Ένα δίωρο που πέρασε άκρως ευχάριστα, μας διασκέδασε και μας ταξίδεψε, ενώ είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε ένα έργο με γάργαρο λόγο, πηγαίο χιούμορ με σουρεαλιστικές πινελιές και δύο αγαπημένους πρωταγωνιστές».
Ειρήνη Μάρκου, mytheatro.gr

«… Μια ευχάριστη θεατρική εμπειρία που συνδυάζει φίνο, έξυπνο χιούμορ και συγκίνηση. Η δε παρουσία του κ. Βαλτινού, με την κατασταλαγμένη εμπειρία του στο χειρισμό της ατάκας και την επιδέξια χρήση των ρυθμών και των κορυφώσεων, καθώς και το ταμπεραμέντο και η σκηνική γοητεία της κας Μακρυπούλια, είναι ένας καλός λόγος για να γνωρίσετε από κοντά το ζευγάρι Λώρα και Βίτο, στο θέατρο Ιλίσια».
Γιώργος Παπαγιαννάκης, kritikitheatrou.gr

«Στηριγμένο στην χυμώδη, χιουμοριστικά παιγνιώδη μετάφραση του Μάριου Πλωρίτη, το έργο των Τέιλορ και Μπολόνια, αποτυπώνει την ερωτική κωμωδία σε όλο της το μεγαλείο, δίνοντας δόσεις θεάτρου μέσα στο θέατρο. Ο σκηνοθετικός λόγος του Γρηγόρη Βαλτινού… έχει επίγνωση των νόμων της χρησιμοποιούμενης σκηνής, της αναπαριστώμενης πραγματικότητας και της υποκριτικής δεινότητας της Ζέτας Μακρυπούλια. Η σκηνική τους συνεύρεση προοικονομεί την εξασφαλισμένη θεατρική επιτυχία και την ανάδειξή τους σε καλλιτεχνικό ζευγάρι της χρονιάς. Η Ζέτα Μακρυπούλια… μας αφήνει άφωνους, με την υποκριτική της ευελιξία και την σκηνική της άνεση».
Δέσποινα Κορεντίνη, mindradio.gr

Hrthes kai tha Meineis-4

Ταυτότητα παράστασης
Κείμενο: Ρενέ Τέιλορ και Τζόζεφ Μπολόνια
Μετάφραση: Μάριος Πλωρίτης
Σκηνοθεσία – Μουσική Επιμέλεια: Γρηγόρης Βαλτινός
Σκηνικά: Διονύσης Χριστοφυλογιάννης
Κοστούμια: Γιώργος Σεγρεδάκης
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα
Βοηθός Σκηνοθέτη: Χαρά Μπαλτά
Φωτογραφίες: Ρούλα Ρέβη
Διαφημιστικό σποτ παράστασης: Αλέξανδρος Παπαθανασόπουλος, Νικηφόρος Βαλτινός

Παίζουν: Γρηγόρης Βαλτινός, Ζέτα Μακρυπούλια
Συμμετέχει ο: Στάθης Νικολαΐδης

Δημόσιες σχέσεις – Επικοινωνία: Μαρκέλλα Καζαμία, (Playwalk)
Arts Marketing: Playwalk
Παραγωγή: Θέασις – Δράσεις Πολιτισμού

Θέατρο ΙΛΙΣΙΑ
Παπαδιαμαντοπούλου 4 & Βασιλίσσης Σοφίας
(μετρό Μέγαρο Μουσικής)

Πρεμιέρα: 7 Οκτωβρίου 2015
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη στις 18:15, Πέμπτη στις 19:15, Παρασκευή & Σάββατο στις 9:15, Κυριακή στις 19:15  
Διάρκεια: 120’ (με διάλειμμα)

Εισιτήρια: Τετάρτη (λαϊκή απογευματινή): 14 ευρώ, Πέμπτη: 16 ευρώ (γενική είσοδος), Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή: 18 ευρώ (πλατεία), 16 ευρώ (εξώστης).
Φοιτητικό (όλες τις ημέρες): 12 ευρώ.
Κρατήσεις: 210-7210045 & 210-7216317 (10:00 – 13:00 & 17: 00 – 21:00)

Parking με 50% έκπτωση (Παπαδιαμαντοπούλου 26 & Μιχαλακοπούλου – Αδαμόπουλος)

Επίσημος δικτυακός τόπος θεάτρου:  www.theatroilisia.gr